آشنایی با دوره های آموزشی | سازنده و نصاب در و پنجره با پروفیل UPVC
 

عنوان دوره: سازنده و نصاب در و پنجره با پروفیل upvc و شیشه دوجداره ( Double glass door and window UPVC manufacturer and installer) کد ملی آموزش شغل: 814220290010001 آشنائی با رشته / دوره آموزشی: سازنده و نصاب در و پنجره upvc و شیشه دوجداره ، جهت استفاده در امکان مسکوني ، تجاري و صنعتي ، اقدام به تولید در و پنجره upvc می نماید. مدت دوره آموزش : 200 ساعت ( زمان آموزش نظري : 47 ساعت ـ زمان آموزش عملي : 153 ساعت) که بر این اساس با توجه به ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی که می تواند در شیفت صبح، شیفت بعد از ظهر یا یکسره برنامه ریزی و اجرا شود، طول دوره آموزشی بین 2 تا 2.5 ماه خواهد بود. ویژگی کارآموز: حداقل توانایی جسمی وذهنی: شخصی که وارد اين دوره می شود بايد سلامت کامل جسمانی و روانی داشته باشد. حداقل مدرک تحصيلی: دیپلم جنسيت: هم زنان و هم مردان می توانند در اين دوره شرکت نمايند. شرايط سني: حداقل سن براي شركت در دوره هاي آموزشي 15 سال تمام مي باشد. به استناد تبصره 2 ماده 18 آئين نامه نحوه ي تشكيل و اداره آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزاد پذيرش كارآموزان گروه سني 15- 12 سال منوط به به ارائه اجازه ي كتبي ولي و يا قيم قانوني كارآموز است. پیش نیاز مهارتی: اين دوره پيش نياز لازم ندارد. مسیر اشتغال و ارتقاء و تکمیل مهارت : كارآموزان پس از طي دوره آموزشي در صورت فراهم بودن فرصت شغلی مرتبط این حرفه ، می توانند جهت ارتقاي دانش و مهارت هاي تخصصي خود و کسب درآمد، در کارگاههای ساخت در و پنجره دوجداره upvc که بصورت آزاد مشغول فعالیت هستند به عنوان کارگر ماهر مشغول به کار شوند. مهم ترین استانداردها و مشاغل مرتبط با دوره: مهم ترین استاندارد آموزش مهارت مرتبط با این دوره، ساخت شیشه دوجداره upvc می باشد. وضعيت كنوني ،آینده شغلی و مزایای اشتغال در این حرفه: با توجه به اینکه گرفتن پایان کار ساختمان ، مستلزم دارا بودن در و پنجره دوجداره می باشد، به همین دلیل مهارت آموختگان این رشته می توانند با ایجاد کارگاه و یا بعنوان نصاب در و پنجره دوجداره upvc و یا به عنوان کارگر ماهر و یا بازاریاب در این رشته فعالیت نمایند و بعلت وجود ساخت و ساز در کشور، این دانش آموختگان می توانند کسب درآمد نمایند. تجهیزات و ملزومات راه اندازی یک کارگاه سازنده در و پنجره دوجداره upvc : از مهم ترین تجهیزات و مواد مصرفی لازم که در یک کارگاه ساخت در و پنجره دوجداره upvc می بایست وجود داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود: دستگاه های برش ، فرز سه کاره ، جوش ، پلیسه گیر ، مولیون زن و زهوار بر و همچنین میز کار ، دریل ، پیچ سفت کن و ملزومات کمکی دیگر. ميزان درآمدشاغل: می دانید که حداقل حقوق در قانون کار به صورت سالیانه تعیین می گردد ولی شاغلین دراین رشته باتوجه به مهارت های تخصصی خود، ذوق و هنر و سلیقه و آشنایی با روشهای مختلف کار و میزان تجهیزات موجود در کارگاه، می توانند به میزان قابل توجهی بیشتر از حداقل حقوق قانون کار ، درآمد داشته باشند. مزاياي گواهينامه سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور: -گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دارای کد استاندارد بین المللی مشاغل (2008-ISCO) می باشد که دارندگان آن با احراز صلاحیت شغلی می توانند از مزایای قانونی مختلفی بهره مند گردند. - گواهی نامه های مهارت ، قابلیت ارائه به سازمان تامین اجتماعی با هدف استفاده از بیمه های مربوط به صنایع ساختمان را دارد.

نوشته شده توسط روابط عمومی ۱۳۹۷/۹/۱۱ ۹۹۲۸ بازدید  چاپ صفحه  
 
 
    تیتر خبر ها

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اعلام كرد: 27 آذر، ثبت نام هفتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت آغاز می شود

برگزاری سومین رویداد استارتاپی بازی‌های رایانه ای (گیم آپ )کشوردر خوزستان

ارایه توانمندی مهارتی،پژوهشی مهارت آموختگان درنمایشگاه مسجدسلیمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: پوشش بیش از 2 هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح مهارت‌آموزی

تاکید برتامین وتربیت نیروی کارماهر مورد نیازفاز2 پالایشگاه آبادان

كسب رتبه برتر روابط عمومي فنی وحرفه ای خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان: توسعه اشتغال نیازمند بازنگری جدی در فرهنگ کار واشتغال پذیری است

آشنایی با دوره های آموزشی | تعمیرکار آبگرمکن دیواری

آشنایی با دوره های آموزشی | کشتکار گلخانه های خاکی

نخستین مرکز مهارت افزایی ملوانی خوزستان در خرمشهر افتتاح شد

بازدید دانش آموزان مدارس ازکارگاههای مهارت آموزی آغاجاری

بررسی راهکارهای فرصت ساز توسعه کارآفرینی در هفتکل

صنایع و سازمان ها در مهارت آموزی دانشجویان همکاری نمی کنند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان: بیکاری فارغ التحصیلان بعلت عدم تناسب مهارت دانش آموختگان با بازار کار است